Obchodné podmienky

Kategórie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky

pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku

prostredníctvom e-shopu www.jurastore.sk (znenie k 1.7.2023) 


Článok 1

Všeobecné ustanovenie

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.jurastore.sk. Nákup tovaru v zmysle obchodných podmienok môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby, výlučne ako koncoví užívatelia zakúpených produktov (ďalej len ako „zákazník“) s tým, že zákazník súhlasí, že takto uzavreté kúpne zmluvy sa budú riadiť týmito obchodnými podmienkami, ustanoveniami reklamačného poriadku, ďalšími podmienkami uvedenými na stránke www.jurastore.sk a príslušnými právnymi predpismi. Nákup tovaru za účelom jeho ďalšieho predaja je možný iba na základe osobitnej dohody s predávajúcim.

 

Predávajúcim sa rozumie spoločnosť Swiss Coffee s.r.o., so sídlom: Mierová 66, 821 05 Bratislava, IČO: 43771963 (ďalej ako „predávajúci“).

 

Článok 2

Postup pri objednávaní

Zákazník si môže cez e-shop www.jurastore.sk objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo "DO KOŠÍKA".


Po stlačení tlačidla "DO KOŠÍKA" sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Vytvorenie objednávky je podmienené registráciou na www.jurastore.sk, pri ktorej je zákazník povinný vyplniť údaje, ktoré od neho systém vyžaduje. Ak zákazník pri registrácii uvedie svoje IČO, vystupuje a nakupuje ako podnikateľ, nie spotrebiteľ a vzťahujú sa na neho príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka. Tieto údaje budú použité pre účely vytvorenia objednávky a následnej kúpnej zmluvy. Pokiaľ bude pri registrácii zákazníkom vyslovený súhlas s informovaním o novinkách a zvýhodnených ponukách, môže spoločnosť predávajúci použiť registračné údaje zákazníka použiť na marketingovú aktivitu súvisiacu s činnosťou predávajúceho. Po registrácii bude každému zákazníkovi pridelené prihlasovacie meno a heslo, ktorým sa prihlási do internetového obchodu www.jurastore.sk. Pod týmto kontom môže zákazník vytvoriť objednávku, uplatniť si individuálne zľavy a iné výhody pre každého zákazníka, ktorý má na ne nárok. Prihlasovacie údaje by si mal zákazník zapísať a uchovať pre prípad budúcich nákupov. Pri každom ďalšom nákupe sa stačí pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásiť. Zároveň je v záujme každého zákazníka, aby si chránil prihlasovacie údaje, keďže ich poskytnutie inej osobe môže znamenať jej vystupovanie na www.jurastore.sk pod menom príslušného zákazníka, čo môže zákazníkovi spôsobiť škodu. Za takto vzniknutú škodu predávajúci nezodpovedá.

 

Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil / bol predávajúcim oboznámený o vlastnostiach tovaru, o jeho cene a ostatných nákladoch, ako aj o tom, že túto konkrétnu výšku ceny je povinný predávajúcemu uhradiť a že si zvolil vyhovujúci spôsob úhrady ceny z možností ponúkaných predávajúcim. Po vytvorení objednávky bude objednávka zaregistrovaná v elektronickom systéme predávajúceho, o čom bude zákazník informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky kupujúcemu sa zmluva o kúpe tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie tovaru špecifikovaného v objednávke za tam uvedenú cenu, a to všetko za podmienok uvedených na stránke www.jurastore.sk, v týchto obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.

E-shop www.jurastore.sk umožňuje zákazníkom prístup k informáciám o stave ich objednávok (zaregistrovanie, prijatie, úhrada, expedovanie ...) po autorizácii ich prihlasovacími údajmi.

Zákazník zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.jurastore.sk. Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.7.2023 a plne nahradzujú predchádzajúce obchodné podmienky. 

 

Článok 3

Platobné podmienky

Všetky ceny tovarov sú uvedené vrátane DPH. V prípade objednávky s úhradou vopred má zákazník široké možnosti úhrady. Najrýchlejšou formou úhrady sú platobné brány Tatrapay, Cardpay a TrustPay. Ďalšou možnosťou je vytlačenie si objednávky a manuálna úhrada potrebnej sumy bankovým prevodom, alebo priamym vkladom v Tatrabanke. Ak bola zvolená forma úhrady dobierkou, objednávku je potrebné uhradiť doručovateľovi pri preberaní tovaru.


Článok 4

Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 7 pracovných dní od uhradenia objednávky alebo jej prijatia predávajúcim, ak je zvolená úhrada dobierkou. Ak predávajúci nemá tovar fyzicky vo svojich skladoch (o čom bude zákazníka informovať) a objednáva ho u dodávateľa až na základe objednávky zákazníka, zaväzuje sa dodať tento tovar zákazníkovi najneskôr do 10 týždňov od uhradenia zálohovej faktúry. Orientačný čas doručenia je uvedený pri každom tovare na www.jurastore.sk.

Úhradou sa rozumie moment pripísania úhrady na účet predávajúceho. Ak vyššie uvedená doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, predávajúci sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať zákazníka, a ak nedôjde k dohode medzi predávajúcim a zákazníkom o dodaní tovaru v náhradnej lehote, o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, predávajúci sa zaväzuje do 15 dní vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ sa predávajúci a zákazník nedohodnú inak. V praxi je tovar spravidla dodaný do dvoch pracovných dní, resp. tovar označený na www.jurastore.sk textom „Dodanie do 14 dní“, do 14 dní po pripísaní úhrady na účet predávajúceho alebo v prípade dobierky po potvrdení objednávky.

Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako miesto doručenia. Ak je suma objednávky nižšia ako 60 €, bude doprava tovaru realizovaná na náklady zákazníka (jednotná sadzba 6 € na celú objednávku). Ak suma objednávky je najmenej 60 €, spoločnosť SWISS COFFEE S.R.O. dodá tovar zákazníkovi na svoje náklady (v rámci dodania v celej Slovenskej Republike). Ak si však zákazník zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo z iného dôvodu, o ktorom predávajúceho včas vopred neinformoval, zaniká mu nárok na bezplatné doručenie tovaru a prípadné opakované doručenie bude vykonané na jeho náklady.

Ak si zákazník vyberie ako spôsob dopravy osobný odber, bude tento možný len v prípade fyzickej prítomnosti objednaného tovaru v predajni. V prípade jeho nedostupnosti bude so zákazníkom dohodnutý alternatívny postup.


Článok 5

Storno objednávky

Ustanoveniami tohto článku 5 nie je dotknuté právo zákazníka, ktorý na www.jurastore.sk nakupuje ako spotrebiteľ, na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v zmysle príslušných právnych predpisov tak, ako uvedené v článku 6 týchto obchodných podmienok.

Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť, ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote či za podmienok objednávky, napríklad ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena účtovaná zo strany dodávateľa tovaru. V prípade, ak táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už cenu z objednávky (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode medzi predávajúcim a zákazníkom o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene ani o inom náhradnom plnení, predávajúci sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 15 dní na jeho účet alebo adresu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

 

Článok 6

Poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy (platí iba pri nákupe cez www.jurastore.sk  zákazníkom, ktorý sa považuje za spotrebiteľa)

Zákazník, ktorý vo vzťahu k predávajúcemu vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý zákazníkom okamihom, keď zákazník alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

a) tovary objednané zákazníkom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia dodaného tovaru.

Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla predávajúceho uvedenej vyššie alebo e-mailom na adrese objednavky@swisscoffee.sk. Zákazník je na odstúpenie od zmluvy oprávnený použiť formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok. V prípade, že zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar predávajúcemu, a to osobne, alebo zaslaním na adresu sídla predávajúceho uvedenú vyššie alebo iným spôsobom vopred dohodnutým so predávajúcim, a to najneskôr do 7 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť zaslaný predávajúcemu spolu s originálom dokladu o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. Zákazník má právo v rámci lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť a obhliadnuť si ho obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t.j. nemá právo začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ak tovar javí známky poškodenia alebo používania, alebo tovar nie je kompletný, predávajúci si vyhradzuje právo vrátenie takého tovaru neakceptovať..

Pri odstúpení od zmluvy zákazník znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

Predávajúci sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr  do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru, vrátiť zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý zákazníkom pri platbe za tovar, pokiaľ sa zákazník s predávajúcim nedohodnú inak. Bez ohľadu na vyššie uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je predávajúci povinný zákazníkovi vrátiť skôr, ako mu je doručený tovar.

Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

 

Článok 7

Reklamačné podmienky

Zákazník je povinný si tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Zákazník je oprávnený tovar neprevziať, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je zákazník povinný spísať s príslušným vodičom protokol o škode / reklamácií alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku pre zákazníkov predajcu. Zákazník si môže právo na opravu vadného tovaru uplatniť v sídle predajcu, alebo v autorizovanom servise. Pri uplatnení iných práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady (t.j. práva na výmenu veci, práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy a práva na primeranú zľavu) prinesie zákazník reklamovaný tovar vrátane faktúry (prípade inej formy daňového dokladu) do sídla predajcu. Zákazník a predajca sa môžu dohodnúť aj na inom spôsobe odovzdania tovaru. Ak má zákazník záujem o vybavenie reklamácie alebo vrátenie tovaru inou formou, je nevyhnutné, aby kontaktoval predajcu vopred e-mailom na adrese objednavky@swisscoffee.sk alebo telefonicky na 02/4342 0903.

Záruka sa nevzťahuje na produkty JURA kúpené za účelom predaja (alebo predané) mimo autorizovanú sieť predajcov JURA.

V prípade, ak reklamovaná vada bola spôsobená zákazníkom, najmä poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, zákazník je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Predajca nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli ...), zásahom do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou alebo nesprávnym napájacím napätím.

V prípade, že zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej Republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Článok 8

Ochrana osobných údajov spotrebiteľa 

  1. 1. Zmluvné strany sa dohodli, že zákazník ako fyzická osoba oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
  2. 2. Zákazník vyhlasuje, že poskytuje predávajúcemu svoje osobné údaje v rozsahu uvedenom v ods. 8.1 dobrovoľne, a to za účelom plnenia povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a umožnenia komunikácie zmluvných strán podľa ods. 8.4. Zákazník prehlasuje, že poskytnuté osobné údaje sú úplné a pravdivé. Poskytnutie súhlasu so spracovaním osobných údajov je nevyhnutné pre uzavretie kúpnej zmluvy.
  3. 3. Zákazník prehlasuje, že predávajúcemu dáva súhlas na spracovanie osobných údajov (ďalej len „súhlas“) v manuálnej aj automatizovanej forme v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v aktuálnom znení (ďalej len „Zákon“).
  4. 4. Účelom spracúvania osobných údajov je najmä zabezpečenie predzmluvných vzťahov, identifikácia zákazníka, potvrdenie objednávky (telefonicky alebo prostredníctvom emailu), vystavenie daňového dokladu, doručenie tovaru, registrácia na www.swisscoffee.sk a zabezpečenie prípadných reklamačných nárokov zákazníka. Predávajúci sa zaväzuje spracúvať osobné údaje zákazníka výlučne na tieto účely.
  5. 5. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi zákazníka zaobchádzať v súlade so Zákonom.
  6. 6. Predávajúci vyhlasuje, že bude osobné údaje získavať výlučne na účely uvedené v odseku 8.4, že tieto údaje bez výslovného súhlasu zákazníka neposkytne tretím osobám tak v rámci Slovenskej republiky ako ani do zahraničia, a že ich bude využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené.
  7. 7. Zákazník má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia Predávajúcemu riadnou poštou na adresu predávajúceho alebo na emailovú adresu info@jurastore.sk. Predávajúci zabezpečí vymazanie osobných údajov po prijatí odvolania súhlasu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní.
  8. 8. Predávajúci po splnení účelu spracúvania osobných údajov zabezpečí výmaz osobných údajov zákazníka.
  9. 9. Zákazník má v zmysle §21 Zákona právo na prístup k osobným údajom a informáciám o:
    1. účele spracúvania osobných údajov,
    2. kategórii spracúvaných osobných údajov,
    3. identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné,
    4. dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia,
    5. práve požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo o práve namietať spracúvanie osobných údajov
    6. práve podať návrh na začatie konania podľa § 100
    7. zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby
    8. existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania podľa § 28 ods. 1 a 4; v týchto prípadoch poskytne prevádzkovateľ dotknutej osobe informácie najmä o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takého spracúvania osobných údajov pre dotknutú osobu
  10. 10. Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť zákazníkovi jeho osobné údaje, ktoré spracúva. Za opakované poskytnutie osobných údajov, o ktoré zákazník požiada, môže predávajúci účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom. Predávajúci je povinný poskytnúť osobné údaje zákazníkovi spôsobom podľa jeho požiadavky.
  11. 11. Zákazník má v zmysle §22 Zákona právo na opravu nesprávnych osobných údajov, ktoré sa ho  týkajú a právo na doplnenie neúplných osobných údajov, a to bez zbytočného odkladu.
  12. 12. Zákazník má v zmysle §23 Zákona právo na výmaz osobných údajov, ktoré sa ho týkajú. Predávajúci je povinný v zmysle uvedeného ustanovenia Zákona bez zbytočného odkladu osobné údaje vymazať, ak:
  1. osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,
  2. zákazník odvolá súhlas podľa § 13 ods. 1 písm. a) alebo § 16 ods. 2 písm. a) Zákona, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,
  3. zákazník namieta spracúvanie osobných údajov podľa § 27 ods. 1 Zákona a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo zákazník namieta spracúvanie osobných údajov podľa § 27 ods. 2 Zákona,
  4. osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,
  5. je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa tohto zákona, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
  6. sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa § 15 ods. 1 Zákona
  1. 13. Zákazník má v zmysle §24 Zákona právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, ak:
  1. zákazník namieta správnosť osobných údajov
  2. spracúvanie osobných údajov je nezákonné
  3. predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich zákazník na uplatnenie právneho nároku
  4. zákazník namieta spracúvanie osobných údajov podľa § 27 ods. 1 Zákona, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby
  1. 14. Ak sa spracúvanie osobných údajov obmedzilo podľa odseku 8.13, okrem uchovávania môže osobné údaje predávajúci spracúvať len so súhlasom zákazníka alebo na účel uplatnenia právneho nároku, na ochranu osôb alebo z dôvodov verejného záujmu.
  2. 15. Zákazníka, ktorého spracúvanie osobných údajov sa obmedzí podľa odseku 8.13, je predávajúci povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.
  3. 16. Predávajúci sa zaväzuje oznámiť zákazníkovi opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov uskutočnené podľa § 22, § 23 ods. 1 alebo § 24 Zákona, ak sa to neukáže ako nemožné alebo si to nevyžaduje neprimerané úsilie.
  4. 17. Zákazník má v zmysle §26 Zákona právo získať osobné údaje, ktoré sa ho týkajú a ktoré poskytol prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi, ak je to technicky možné a ak sa osobné údaje spracúvajú podľa § 13 ods. 1 písm. a), § 16 ods. 2 písm. a) alebo § 13 ods. 1 písm. b) Zákona a spracúvanie osobných údajov sa vykonáva automatizovanými prostriedkami. Toto právo je možné uplatniť, len ak nemá nepriaznivé dôsledky na práva iných osôb.
  5. 18. Zákazník má právo v zmysle §27 Zákona namietať spracúvanie osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jeho konkrétnej situácie vykonávané podľa § 13 ods. 1 písm. e) alebo písm. f) Zákona vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku.
  6. 19. Zákazník má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Ak zákazník namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu, prevádzkovateľ ďalej osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať.
  7. 20. Zákazník má v zmysle §28 Zákona právo na to, aby sa na neho nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa ho týkajú alebo ho obdobne významne ovplyvňujú. Toto právo nie je možné uplatniť, ak je rozhodnutie nevyhnutné na uzavretie zmluvy alebo plnenie zmluvy medzi zákazníkom a predávajúcim, je vykonané na základe osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, a v ktorých sú zároveň ustanovené aj vhodné opatrenia zaručujúce ochranu práv a oprávnených záujmov zákazníka, alebo založené na výslovnom súhlase zákazníka. V týchto prípadoch je predávajúci povinný vykonať vhodné opatrenia na ochranu práv a oprávnených záujmov zákazníka, a to najmä práva na overenie rozhodnutia nie automatizovaným spôsobom zo strany predávajúceho, práva vyjadriť svoje stanovisko a práva napadnúť rozhodnutie.
  8. 21. Predávajúci sa zaväzuje prijať vhodné opatrenia a poskytnúť zákazníkovi informácie podľa § 19 a 20 a oznámenia podľa § 21 až 28 a 41 Zákona, ktoré sa týkajú spracúvania jeho osobných údajov, v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, formulované jasne, a to najmä pri informáciách určených osobitne dieťaťu. Informácie sa predávajúci zaväzuje poskytnúť v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to zákazník požiada, informácie poskytne predávajúci aj ústne, ak zákazník preukáže svoju totožnosť.
  9. 22. Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť zákazníkovi súčinnosť pri uplatňovaní jeho práv vyplývajúcich zo Zákona. Predávajúci sa zároveň zaväzuje poskytnúť zákazníkovi informácie, o ktoré bol požiadaný, a to do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
  10. 23. Predávajúci vyhlasuje, že informácie poskytne a príslušné opatrenia vykoná bezodplatne. Ak bude však žiadosť zákazníka zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, predávajúci môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.
  11. 24. V prípade, ak dôjde k obmedzeniu práv zákazníka v zmysle §30 Zákona, predávajúci sa zaväzuje o tejto skutočnosti zákazníka bezodkladne informovať.
  12. 25. Ak má zákazník podozrenie, že jeho osobné údaje sa spracúvajú neoprávnene, resp. má za to, že je priamo dotknutý na svojich právach ustanovených Zákonom, má právo podať v zmysle §100 Zákona návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.
  13. 26. Ak zákazník nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť jeho zákonný zástupca.
  14. 27. Ak zákazník zomrel, jeho práva v zmysle zákona môže uplatniť jeho blízka osoba.
  15. 28. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade so Zákonom spracúva osobné údaje zákazníka na účely uvedené v odseku 8.4 týchto podmienok prostredníctvom týchto sprostredkovateľov:
    Packeta Slovakia s. r. o., Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 48 136 999

 

8.29. Zákazník vyjadrením súhlasu s týmito obchodnými podmienkami udeľuje predávajúcemu právo poskytnúť nevyhnutné minimum jeho osobných údajov (meno a priezvisko, adresa, telefón, e-mail) tretím stranám za účelom riadneho plnenia zmluvy uzavretej medzi zákazníkom a predávajúcim, pričom okruhom takých tretích strán podľa povahy dohodnutých podmienok je ktorýkoľvek alebo viacerí z nasledujúcich subjektov: prepravca, dodávateľ, splátková spoločnosť, internetový prehliadač, prípadne ďalšia tretia strana, ktorej súčinnosť je nevyhnutná pre riadne plnenie zmluvy.

Súhlas so spracúvaním osobných údajov:

Týmto ako zákazník udeľujem súhlas v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v aktuálnom znení so spracúvaním mojich osobných údajov v rozsahu podľa ods. 8.1 a na účely uvedené v odseku 8.4 týchto podmienok spoločnosťou SWISS COFFEE S.R.O., so sídlom: Mierová 66, 821 05 Bratislava, IČO: 43 771 963.

Ako zákazník som si vedomý skutočnosti, že vyššie uvedený súhlas som oprávnený kedykoľvek písomne odvolať.

Ako zákazník prehlasujem, že som bol v súlade so Zákonom informovaný o podmienkach spracúvania osobných údajov predávajúcim, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke www.jurastore.sk.


 

Článok 9

Vyhradenie si práva na zmeny a autorské práva


9.1 Svoju ponuku produktov sa neprestajne snažíme zlepšovať, aby sme vždy zostávali na vrchole aktuálneho technologického vývoja. Môže to však znamenať, že konfigurácia i vybavenie zobrazených prístrojov sa môže zmeniť. Neručíme za prípadné faktické chyby a omyly. 
V dôsledku individuálnych nastavení na zobrazovacích zariadeniach môže dôjsť k tomu, že farby obrázka sa líšia od skutočných farieb produktov. 


Zobrazené šálky a poháre nedodávame ako štandardnú súčasť v objeme dodávky prístrojov. 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia